.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیین وداع با پیکر آیت الله سلیمانی در بابلسر برگزار شد
آیین وداع با پیکر عالم ربانی آیت الله عباسعلی سلیمانی شامگاه پنجشنبه با حضور جمع زیادی از مسوولان و مردم ولایتمدار مازندران با قرائت پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب از سوی امام جمعه بابلسر در در مصلی این شهر برگزار شد.
آیین وداع با پیکر آیت الله سلیمانی در بابلسر برگزار شد

شمال نیوز: آیین وداع با پیکر عالم ربانی آیت الله عباسعلی سلیمانی شامگاه پنجشنبه با حضور جمع زیادی از مسوولان و مردم ولایتمدار مازندران با قرائت پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب از سوی امام جمعه بابلسر در در مصلی این شهر برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم وداع با پیکر آیت الله سلیمانی که شامگاه پنجشنبه در بابلسر برگزار شد با تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی اظهار داشت: آیت الله سلیمانی از جانب امامین  مدت ها در نمایندگی های رهبری در دانشگاه ها بودند و در سنگرهای مختلف به شایستگی حضور داشتند.

 

وی با تاکید بر اینکه شخصیت آیت الله سلیمانی برای سمت های مختلف انتخاب شد و این واقعه دردناک را به مردم و رهبری تسلیت عرض می کنیم در ادامه یادآور شد: مازندران مفاخر و علمای برجسته دارد و سوادکوه شهیدپرور و بابلسر شهیدپرور و ولایی چنین گوهرهایی را در دامان خود پرورانده است و امروز نیز مراتب وفا داری مردم نشان داده شد.

 

لائینی همچنین گفت:فردا نیز مراسم تشییع جنازه با شکوه برگزار خواهد شد و از همه شخصیت های ملی و استانی که حضور می یابند تشکر می‌کنیم .

 

نماینده ولی فقیه در مازندران به حیرت مردمی از وقوع این حادثه اشاره کرد و یاد آور شد:در فضای مجازی و حقیقی مردم تاثر خود را نشان دادند و این نشان دهنده شخصیت برجسته این عالم روحانی بود و تجلیل از این عالم تجلیل از انقلاب،روحانیت،منبر و خطابه و تبلیغ است.

 

وی تهجد و تعبد نسبت به خداوند و ولایت مداری را ویژگی آیت الله سلیمانی برشمرد و گفت: پایبندی به ارزش های انقلابی و دغدغه برای مردم و زندگی ساده مردمی و مشی خاکی از ایشان شخصیتی جذاب ساخته است و خطابه های شیوا و دلنشین و خطابه خوانی های زیبا در مصائب اهل بیت ویژگی ایشان بود.

 

به گفته این مسئول برخی با دروغ پردازی درصدد کم نشان دادن ابعاد این شخصیت روحانی هستند و او به آرزوی خود رسیده است و در شب قدر امسال از خداوند خواست مرگش در راه خدا باشد.

 

آیت الله لائینی خواستار بررسی ابعاد این حادثه از سوی محاکم قضایی شد و افزود:آیت الله سلیمانی مانند یک فرد عادی در بانک حضور یافت و به یک انسان مظلوم هدف رگبار قرار گرفت و باید این جنایت بررسی شود و حکم نهایی نیز قتل عمد است.تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.